Gah!

Jag har tenta imorgon och som vanligt börjar jag få lite panik. Mitt självförtroende brukar gå upp och ner ganska mycket inför tentor, bara för att djupdyka kvällen innan så att det enda jag kan göra är att springa runt i huset och tjuta att jag inte kan någonting (till både Lines och Toras förskräckelse).
Ikväll kommer jag att vara hemma ensam (med fåglarna), så förhoppningsvis blir det inte så illa... eller så blir det ännu värre.

Jag tänkte titta igenom mitt skrivhäfte en gång till och sedan bara ta det lugnt, äta lite nyttig mat, titta på Lost... ni vet sådant man brukar göra dagen innan en livsviktig tenta. Jag har varit lite lat med att plugga hittills i år, men efter den här tentan ska jag faktiskt komma igång med det ordentligt och sitta en stund varje dag för att slippa paniken de sista dagarna.

Om jag får total blackout imorgon får jag väl göra som den här eleven:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0