Deli - snart världens bästa låt

Eurovision Song Contest är över och trots den låga nivån på låtarna har jag lyckats hitta ett par guldkorn som jag sitter och lyssnar på. Min favorit just nu är Turkiets härliga rocklåt som blir bättre och bättre för varje gång man hör den.
I semifinalen lade jag knappt märke till den, men i finalen insåg jag hur bra den är, även om mina vänner inte höll med mig. De gjorde grimaser och frågade hur i h-e Turkiet kunde gå vidare från semifinalen. Tillsammans kom vi överens om att det måste ha berott på att sångaren hade en snygg gitarr (jag skojar inte, den var grymt snygg!).
Nu sitter jag och lyssnar på den och den blir som sagt bättre och bättre... fortsätter det såhär kommer den snart att vara världens bästa låt.

Lyssna själva!
Och ta en extra titt på sångaren, som enligt BBC ser ut som "a sinister James Bond". Titta även på hans snygga gitarr som enligt mina vänner är enda orsaken till att Turket gick vidare från semifinalen.



Mor ve Ötesi med "Deli".

Kommentarer
Postat av: bbobo

Nice blogg.



Ikväll så ska jag strata en debatt kring ISLAM va gärna med<3

2010-04-03 @ 09:20:15
URL: http://boooboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0