Identitetskris i bloggen

Det känns som om min blogg har en liten identitetskris.
De flesta andra bloggar har ett klart tema; antingen mode, fotboll, politik, eller något annat. Min blogg däremot är en spelblogg, fotbollsblogg, konståkningsblogg, musikblogg, fågelblogg OCH en personligt blogg - SAMTIDIGT!
Man kan i och för sig säga att bloggen speglar min personlighet ganska bra, eftersom jag är besatt av helt olika saker olika dagar och skriver om det som snurrar runt i huvudet just nu. Har jag sett ett avsnitt av Lost skriver jag om det; är det konståknings-VM skriver jag om det och har United just vunnit CL måste det såklart nämnas.

Detta kan nog förklara varför jag har så få läsare, för det kan inte finnas många människor som vill läsa om alla saker jag skriver om. De som gillar fotboll vill läsa om fotboll och vänder ryggen till när de ser ett konståkningsinlägg, även om det finns ett fotbollsinlägg precis under det.
Jag borde verkligen nischa mig och hitta ett tema för bloggen. Eller skapa fem nya bloggar; alla med sitt egna tema och sedan uppdatera dem varje dag... eller fortsätta med det här med vetskapen om att det alltid kommer in någon som läser, även om ingen orkar följa mig blogg slaviskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0