Chris Cornell: min nya kärlek

Jag har under de senaste dagarna gått och kärat ner mig i den amerikanska musikern Chris Cornell utan att för den skull någonsin se en bild av honom. Jag hörde "You know my name" i senaste Bond-filmen och lyssnade på en del Soundgarden-låtar på youtube, men jag tittade aldrig på hur han såg ut.
Sådant är farligt, för när man lär känna låtarna tror man att man också lär känna artisten och man får en bild av honom i huvudet... och att sedan se en bild av hur han VERKLIGEN ser ut kan vara chockerande. Trots det satte jag mig nyss och sökte på "Chris Cornell" på Google och visst hittade jag bilder:

image78

Jag trodde att han skulle se mer ut som Chris Martin i Coldplay och dessutom vara yngre, men det hade kunnat vara betydligt värre. Han hade kunnat se ut som Loket Olsson eller Johnny Weir. Eller deras kärleksbarn *horror*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0