Roligare saker att göra i GTA än att skjuta folk.

image41

Killen har verkligen missat något.
Att skjuta folk i GTA är bara kul i ungefär en timme. Sedan ledsnar man på att bli jagad av hela jäkla SWAT och FBI bara för att man råkar rikta pistolen mot en polis (som oundvikligen dyker upp om man skjuter en civil).

Så här Darlir, ger jag lite tips på saker som är roligare att göra än att skjuta folk i GTA:

  • Stjäla bilar. Se hur snabba bilar och motorcyklar man kan hitta och raca runt med dem. Om (när) man kraschar och bilen exploderar är det bara att stjäla en ny.
  • Åka på en traktortät väg, stjäla en massa traktorer och göra ett traktortåg. Mitt rekord är ett tåg på hela sex traktorer, som jag lyckades sammankoppla via dragkrokarna.
  • Hitta tröskan, komma på hur man stjäl den och köra runt i stan med den. Med den är det kul att köra över folk också, eftersom de kommer ut som köttfärs ur tömningsröret.
  • Hålla på med alla flickvänner som finns och försöka få till det med dem (I San Andreas). I GTA 3 var det rätt roligt att dra med prostituerade.
  • Värva folk till sitt gäng.
  • Försöka hitta alla "insane jumps" som finns och klara dem.
  • Stjäla ett flygplan och flyga runt. Man kan även leka 9/11 och flyga in i olika torn som finns.
  • Om du prompt måste döda folk, så gör det i alla fall på ett originellt sätt. Skördetröskan som jag nyss nämnde är det bästa sätet. Annars är det rätt roligt att spraya ner dem med grön färg eller slå dem med en dildo.

Där, min vän, har du tips på saker att göra i spelet om (när) du tröttnar på att bara gå runt och skjuta folk.
Sedan kan man ju alltid göra uppdragen också, vilket egentligen är poängen med hela spelet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0